PRIMER AVÍS

Avís. Aquest blog ha estat crackejat i ja no està en mans de la Cristina. A partir d’ara ja no llegireu més als seus posts sinó que un servidor serà el que utilitzarà el seu blog a través de vàries publicacions i vídeos en els que la protagonista serà ella.

Això és un primer avís sobre tota la informació que té penjada al seu blog, així com el que hi ha a la xarxa social Twitter. Vaig recopilant informació sobre ella i arran d’això aniré fent i penjant més vídeos. Voleu saber a què em refereixo? Doncs estigueu atents a les properes entrades, perquè aviso que no serà gaire divertit… Aquí en teniu la primera mostra:

I no em conformo només en això que veieu. Disfruto molt veient com la gent segueix informant de tota la seva vida i ho exposa públicament a les xarxes socials i Internet. Això és el que alimenta i dóna “vida” a la meva feina (sí, no em limito només a entrar al blog, sinó que la meva tasca va més enllà del món virtual, m’agrada actuar a la realitat). No us preocupeu perquè ben aviat entendreu del que parlo.

PD: això és un comentari dirigit a la Cristina → Cris, no només m’he apoderat del teu blog sinó que sé on vius, tinc varis vídeos que ho demostren…  Algun dia d’aquests sabràs qui sóc…

…. VIGILA.

ICRACK logo

Deixa un comentari

