LES CLAUS DE L’ÈXIT DE CANDY CRUSH SAGA

Candy Crush Saga és el joc amb més èxit del model free-to-play. Fa aproximadament un any que es va crear la seva versió per a mòbil i avui us explicaré les raons del seu èxit. És, sense dubtes, un fenomen comercial i també un succés social del que pràcticament ningú que estigui a les xarxes socials n’ha aconseguit escapar.

Al mes de novembre l’empresa King va publicar una infografia que resumia tot el que portaven aconseguit amb Candy Crush Saga:

  • 500 milions de descàrregues mòbils
  • Un 7% de la població mundial (més o menys) ha instal·lat el joc.
  • El 61% dels britànics que tenen el Cany Crush instal·lat diuen que l’utilitzen cada dia durant el viatge en tren, autobús o metro.
  • 78% dels seguidors a Estats Units hi juguen menrte miren la televisió.
  • S’han fet 14.5 milions de comentaris a Twitter.
  • Un de cada 23 usuaris de Facebook segueix la marca.
  • Ja porten 150 mil milions de partides jugades.

Un dels motius principals de l’èxit de Candy Crush Saga és la viralitat, el fet que tothom en parli. Des del primer moment els creadors van voler que es fés molta difusió per Facebook per tal que els amics dels jugadors s’unissin també al joc. Així els creadors van decidir passar-se de la plataforma mòbil a Facebook, no només per promocionar-se sinó també per poder-hi jugar.

Veient que la popularitat del joc no baixa, fa unes setmanes han llançat la seva primera expansió (Dreamworld) amb 65 nous nivells. Però… per què la gent està enganxada al joc?

  1. És perfecte per distreure’t una estoneta.
  2. Et dóna la sensació que estàs aprofitant el temps mort que tens durant el dia.
  3. Et manté en suspens amb els seus períodes d’espera.
  4. La satisfacció de superar un nivell és insuperable.
  5. A tothom li agraden els caramels ;)
  6. El nivell de dificultat és complicat però no impossible.

Vosaltres també hi esteu enganxats?

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s